loading...
اس ام اس عاشقانه
تبلیغات

امیر بازدید : 53 یکشنبه 09 اسفند 1394 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه زیبا بهمن 95 - اس عاشقانه 1395 - پیامک رمانتیک و عاشقانه

یک ساعت تمام، بدون آنکه یک کلام حرف بزنم به رویش نگاه کردم
فریاد کشید: آخر خفه شدم! چرا حرف نمیزنی؟
گفتم: نشنیدی؟.... برو...
زبـــآن سـکـوت

مجموعه اس ام اس های عاشقانه و زیبا | اس ام اس عاشقانه

مجموعه اس ام اس های عاشقانه و زیبا | اس ام اس عاشقانه

به من در عمق نگاهت

که نا‌کجای جهان است

وطن بده !

اس ام اس های عاشقانه و زیبا

ببینمت…

گونه هایت خیس است…

بازبااین رفیق نابابت…

نامش چی بود؟

هان!

باران…

باز با “باران” قدم زدی؟

هزاربارگفتم باران رفیق خوبی نیست برای تنهایی ها…

همدم خوبی نیست برای دردها…

فقط دلتنگى‌ هایت را خیس وخیس وخیس ترمیکند…

اس ام اس های عاشقانه و زیبا

چیز مبهمی نیست .

همین بارانی ست ؛

که از چشم تو می بارد ؛

وقت دلتنگی دستهای من .

اس ام اس های عاشقانه و زیبا

باید می‌رفتم از تو

از تو و ارتفاعات چشمگیرت

هیچکس در قله‌ای که فتح می‌کند

ساکن نمی شود

اس ام اس های عاشقانه و زیبا

یک نفر

مرا در ایستگاه شب

جا گذاشته است

درست

مثل چمدانی که

تو جا گذاشتی اش پیش من

برای من نه

برای چمدان ات برگرد

اس ام اس های عاشقانه و زیبا

دلتنگى‌ محله ای ست پر ازدحامِ یادت

که در شلوغی اش نه تنها تو را پیدا نمی کنم ،

که خود را هم گم میکنم …

اس ام اس های عاشقانه و زیبا

با رشته ی زلف توام امشب سر راز است

افسوس که شب کوته و این رشته دراز است

اس ام اس های عاشقانه و زیبا

از وقتی که
بلندی روزهای دور از تو
و
کوتاهی شبهای با تو بودن را دیدم،
ایمان آوردم
که خورشید هم
به تو حسادت میکند ماه من …

اس ام اس های عاشقانه و زیبا

غربت

یعنی

به دنبال ِ کسی گشتن

و همه را شبیه او دیدن

و به همه لبخند زدن

و پیش ِ همه بغض کردن

و باز

و همیشه

به دنبال او گشتن

اس ام اس های عاشقانه و زیبا

جمعه دستش بند است

به دلتنگى‌ من

بیکار که میشود

برای بغض هایم

غروب میبافد…

اس ام اس عاشقانه
Love Sms


"من سرم درد میکند برای "دعواهایی" که باهم نکردیم...
لعنتی چقدر مهربان رفتی ...!"

 

اس ام اس عاشقانه
Love Sms


زمانی معنی عشق رو فهمیدم؛
که هیچ چیز جز خود عشق نداشتم

 

اس ام اس عاشقانه
Love Sms


برای پیش "تو"بودن ...
بلیط لازم نیست!
مرور قصه ی "دل"...
کافیست...!

 

اس ام اس عاشقانه
Love Sms

 

 

هوا گرم است
دو اسکوپ بیشتر بریز
از یخ عشقت

 

 

اس ام اس عاشقانه
Love Sms

 

زنها هرگز نمیگویند تو را دوست دارم
ولی وقتی از تو پرسیدند مرا دوست داری
بدان که درون آنها جای گرفته ای . . .

 

منبع نمکستان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 380
  • بازدید سال : 1,278
  • بازدید کلی : 15,187